Recenzia I Zinková mastička od Dulcia

Je nespočetne veľa dôvodov, prečo sa vaša pleť môže rozhodnúť protestovať. Či už zlá životospráva, málo vody,  špinavé štetce od makeupu, stres v podobe skúškového alebo všeobecne stres v živote. V mojom prípade je to kombinácia všetkých týchto faktorov, na ktoré teda veľmi hrdá nie som. Ja sa moju pleť snažím zachraňovať rôznymi spôsobmi a zároveň hľadám čo najprírodnejšie alternatívy. Je pravdou, že po tom, čo sa zbavíte konvenčnej kozmetiky, ktorá je plná chemikálií, si vaša pleť doslova vydýchne. Už sa mi párkrát stalo, že som siahla po produkte, ktorý ani zďaleka nebol prírodný a narobilo mi to s pleťou rôzne problémy. Na problémy s pleťou sa mi najviac zatiaľ osvedčila táto zinková mastička od Dulcie.

Dulcia je slovenská prírodná značka založená na extraktoch z bylín a čistých esenciálnych olejov. Produkty sú bez palmového oleja, rôznych parabénov, farbív, živočíšneho tuku či konzervantov.  Už som mnohokrát spomínala, že rada siaham po domácich značkách a táto konkrétne sa mi svojou myšlienkou a tým, ako vznikla neskutočne páči. Značka zároveň netestuje svoje produkty na zvieratkách!



INGREDIENCIE 

zinok 
Pôsobí antibakteriálne, bojuje proti prenášaniu baktérií, pôsobí proti zápalom.

kokosový, levanduľový, olivový, konopný a čajovníkový olej 
Pokožku krásne vyživujú, majú regeneračnú silu a tiež pôsobia antibakteriálne.

včelí vosk, prírodný vitamín E, rozmarínový extrakt, jedlá sóda
Všetky ingrediencie si na stránke Dulcia viete rozklinúť a prečítať si o nich niečo viacej.


POUŽITIE 
Mastičku používam večer aj ráno na vyčistenú pleť. Mastička sa môže zdať na povrchu trochu zhrudkovaná (ide o včelí vosk, ktorý nie je nijak upravovaný a tak sa môže niekedy vyzrážať) ale ihneď po nanesení sa pekne "roztopí". Mastička je teda zľahka fialová kvôli levanduli, ale ak ju poriadne rozotriete tak by vám na pleti nemali zostať fľaky. Ak máte mastnejšiu pleť, odporúča sa naniesť mastičku iba na problémové miesto.

Síce si občas pripadám komicky, že pobehujem po dome s veľkými fialovými fľakmi po tvári, ale s touto mastičkou som veľmi spokojná.
+ je veľmi univerzálna a pomôže vám s rôznymi kožnými problémami
+ krásne vonia
+ je prírodná a domáca!
+ väčšinou už badám výsledky hneď po prvom dni
+ síce je to balenie maličké, vydržý vám neskutočne
+ ak zoberieme do úvahy jej cenu (8,60 €), výkon a výdrž, je to skutočný zázrak

Veľmi dlho by som hľadala nejaké mínusy, pretože jednoducho žiadne nie sú. Táto mastička je príkladom toho, že sa dá vyrobiť jeden skutočne veľmi kvalitný a cenovo dostupný produkt, ktorý nemusí obsahovať žiadne chemikálie na to, aby robil zázraky.

Poznáte túto značku? Skúšali ste už ich produkty?

2 komentáre

  1. Mne sa minulý rok konečne podarilo svoju pleť vyčistiť — mne veľmi veľmi pomohlo, keď som prestala piť mlieko a jesť syry (čo sa mi iba potvrdilo na Vianoce, kedy som neodolala pár koláčom, a hneď na ďalšie ráno to bolo na pleti vidieť), plus samozrejme to, že i ja používam už iba minimum make-upu a iba prírodnú kozmetiku. Ale keďže nie veľmi ideálne zvládam stresové situácie (a popri sťahovaní, zvykaní si na novú prácu a nových kolegov a nekonečné školenia ich teda bolo celkom dosť), zakaždým, keď som na tom psychicky nie príliš dobre, sa mi to takisto prejaví aj na tvári. Takže na mastičku určite mrknem, doteraz ma akosi míňala, čo je ale škoda, lebo znie fakt super ❤

    SIMPLY BERENICAFacebook PageREAD ABOUT "HOW TO RESPONSIBLY GET RID OF OLD CLOTHING"

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O značce Dulcia jsem ještě neslyšela, ale tahle zinková mastička se mi podle tvé recenze hodně zamlouvá! Poslední dobou si dávám pozor na složení produktů, což je v tomto případě vidím jako velké plus. Cena je také super, takže díky za tip. :)
    Mimochodem, máš krásný blog a super články, přidávám se k pravidelným čtenářům. <3

    Tereza's journal

    OdpovedaťOdstrániť