Mangový krém I Navia


Podporovať slovenské značky je pre mňa tento rok naozaj veľmi dôležité. Prišla som totiž na to, že existuje nespočetne veľa domácich značiek, ktoré sú dokonca aj prírodné a netestované na zvieratkách. A to sú kritériá, na ktoré, čo sa týka kozmetiky, skutočne prihliadam. Jednou zo značiek je aj Navia. Tá je vyrábaná na Slovensku (v Humennom) a na ich oficiálnej stránke som sa dozvedela, že sú handmade. Všetky ich produkty sú čisto prírodné (vegetariánske - keďže využívajú včelí vosk alebo kozie mlieko, a vegánske).

Ja som sa už skutočne dlho chystala vyskúšať niečo od tejto značky a som naozaj rada, že som sa k tomu po takom dlhom čase aj dostala.

Mangový krém pre suchú/citlivú pleť

Na akú pokožku? 
Tento zázrak je vhodný na začervenanú, podrážnenú pokožku, ktorú ma regenerovať, upokojiť a zjednotiť jej tón. V zimnom období je tento našľahaný krém ako stvorený pre chladom poznačenú pleť. Aj tá moja v poslednej dobe trpí aj napriek tomu, že som nikdy nemala sklon k suchej pokožke., ale tento krém ju dokáže krásne vyživiť.

Konzistencia 
Čo sa týka konzistencie, vysvetľuje sa dosť ťažko. Na prvý pohľad sa krém zdá byť hutný a ťažký. Avšak, hneď po aplikácii na pleť alebo na hocijaké iné suché miesto na tele (tento krém je skutočne univerzálny) sa krásne rozotrie a konzistencia sa zmení na jemný olej.

Aplikácia 
Krém by som odporúčala aplikovať na vlhkú pokožku. Tak je jeho nanesenie a následné vstrebávanie sa omnoho ľahšie. Stačí ho naozaj málo. Prvýkrát som si ho dala naozaj veľa a síce sa postupne vstrebal, bolo ho veľa a mala som po ňom pleť veľmi mastnú. Síce by ste od tohto krému očakávali silnú mangovú vôňu (teda aspoň ja som ju očakávala), tento krém takmer vôbec necítiť, čo mi vôbec neprekáža.

Zloženie
Mangové maslo - vhodné pre citlivú a suchú pleť, zmierňuje začervenanie, alergické reakcie pokožky. 
Olej z marhuľových jadier (nerafinovaný) - má ochranný a hydratačný účinok a je vhodný najmä na citlivú, suchú a starnúcu pleť (aj okolo očí). Pomáha pri ekzémoch, akné, zápaloch a zbavuje pleť nepríjemného napätého pocitu.
Jojobový olej (nerafinovaný) - je dôležitou zložkou krémov pre problematickú a aknóznu pleť kvôli jeho antibakteriálnym a antifugálnym vlastnostiam.  Je vhodný aj pre veľmi precitlivenú pokožku.
Tento krém je maximálne univerzálny. Môžete ho použiť na pleť, na pery, na ruky alebo na akékoľvek suché miesto na tele. Takto ušetríte na ďalších 3 produktoch, ktoré by ste si museli kúpiť. Síce ho používam ešte len krátky čas, nie je nič, čo by som mu mohla vytknúť. Cenovo je veľmi dostupný a čo je na ňom najlepšie? Má sklenený obal!

2 komentáre

  1. Ja som nikdy krémy na ruky nepoužívala, lebo mi ich ani nebolo treba, no odkedy pracujem v obchode s oblečením (za čo vôbec nie som hrdá, ale peniaze treba, čo už), kde ide klíma celý deň, strašne sa práši a okolo rúk sa mi celých dvanásť hodín obtiera oblečenie, mám ruky až desivo vysušené – a ako človek, ktorý doteraz nikdy nemal tento problém, neviem, čo s nimi robiť :D Od Navia som ešte nikdy nič nepoužívala, ale keďže mám rovnaké priority ako ty – prírodné a netestované, prípadne aj lokálne a bez vytvárania veľkého odpadu – pokukujem po ich produktoch už dlho; a možno tento krém bude hneď prvá vec, ktorú vyskúšam!
    Nádherný článok ❤
    BEE A CHANGE // Facebook Page // READ ABOUT "KVETINOVÁ PAZUŠKA BY MYLO"

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobrý tip, vyzkouším. Mám ráda přírodní krémy a skleněná lahvička je pro mne velké plus. Plastové tuby jsou velmi nepraktické :-)

    OdpovedaťOdstrániť