from pelishka.com


Jeseň je v plnom prúde a ja som sa namiesto učenia sa rozhodla napísať článok. Pomaly ale isto sa zbavujem vecí a kozmetiky a nahrádzam ju bezobalovou alternátivou. Najlepšie čisto prírodnou a za rozumnú cenu. Veľa ľudí si myslí, že táto kozmetika býva veľmi drahá. Pravdaže, za kvalitnejší výrobok si žiaľ budeme musieť priplatiť. Ale keď sa na to s odstupom času pozriem, ani jednu investíciu do produktu takéhoto typu vôbec neľutujem. Ba, nemenila by som ich za nič.

A takýto vzťah mám aj s týmto úžasným mydlom od pelishky. Ak ste tento internetový obchod ešte nenavštívili, tak šup šup, neváhajte. Nielenže majú krásnu minimalistickú stránku a úžasné produkty, ale ako som už spomínala aj v článku na odličovacie tampóny, aj skvelý prístup k zákazníkom.

Dlho som premýšľala o kúpe mydla na tvár. Predtým som neustále používala iba rôzne odličovacie peny a gély. Spočiatku som bola trošku skeptická. Bolo mi totiž stále povedané, že mydlá pokožku iritujú a veľmi vysušia. A tak som až doteraz po žiadnom nesiahla. To bola ale obrovská chyba.
Z pelishky som si vybrala mydlo z nechtíka a rakytníka. Je vhodné na zmiešanú až mastnú pleť. Pokožku má stimulovať, osviežiť, regenerovať a hĺbkovo ju vyživovať. Toto mydlo neobsahuje palmový olej, je vegánske a bez krutosti. Odporúčam vám si na ich stránke rozkliknúť všetky mydlá, trošku si čo to o nich prečítať a vybrať si podľa vašich požiadaviek alebo problému. Výber je skutočne široký, takže sa nebojte, že vám žiadne nesadne.

Mydlo používam každý večer. Kedže sa veľmi nemaľujem, neviem posúdiť či vám pleť odlíči poriadne. Preto odporúčam sa odlíčiť ešte pred ním. Najprv si ho namydlím medzi rukami a jemne vmasírujem do pleti. K mydlu som dostala aj túto morskú hubku, ktorou si pleť ešte prejdem a poriadne vyčistím. K pleti je naozaj veľmi jemná, vôbec nie drsná. Následne si pleť opláchnem teplou vodou. Pleť mám na dotyk jemnú a naozaj mám pocit čistoty. Mydlo má veľmi ľahkú vôňu. Jediným malinkým mínusom je to, že ak sa vám náhodou mydlo dostane do očí, štípe. Ale ak si dáte trochu pozor, nemal by to byť problém.

Niekto by možno povedal, že mydlo je veľmi nepraktická vec hlavne na cestovanie a presúvanie sa. Avšak s týmto malým vrecúškom (taktiež od pelishky) sa to skutočne dá. Pravdaže, takéto vrecúško si viete vyrobiť aj sami z nepotrebných látok. Určite sa mu však nič nestane ani v tom prípade ak si ho zabalíte napríklad do papiera na pečenie. Do toho mi totiž raz zabalila mamka tuhý šampón na vlasy a bol úplne v poriadku. Dá sa to rôznymi spôsobmi . Ja som momentálne veľmi šťastná z tejto pomalej premeny.

1 komentár

  1. Ja pokukujem o mydle od Mylo, ktoré je tiež na mastnú pleť, no akosi som sa ešte nedotrepala k tomu, aby som si ho aj naozaj šla kúpiť - ale určite vyskúšam aj toto! ❤
    BEE A CHANGE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť