trying out lush

Po návšteve kamenného obchodu LUSH v Prahe som zistila, že sa to rozhodne dá aj bez obalu. Bola som ohromená tým, koľko má človek možností. Neublíži tým ani sebe, keďže po malom preštudovaní ich stránky som zistila, že sú 100% vegetarian a cruelty free. Sú zásadne proti testovaniu produktov na zvieratkách. Nenakupujú totiž od žiadnych dodávateľov, ktorí svoje produkty testujú alebo dokonca podporujú / sú nejak spojení s inou firmou, ktorá testuje na zvieratách. Nie je to však čisto bezobalový obchod, ale vraj prázdne kelímky od ich produktov sú vratné v ich predajniach. Bola to moja prvá skúsenosť s takýmito pruduktmi a som s nimi mimoriadne spokojná. Páči sa mi koncept toho, že je naozaj zbytočné kupovať si sprchový gél, mydlá, šampóny, masky, kondicionéry v plastových obaloch, keď všetky tie produkty viete nahradiť dvoma a to bez obalu.


Ako prvé som vyskúšala toto mydlo, Sea Vegetable, určené na celé telo. Z názvu vyplýva vlastne aj jeho vôňa, kedže vonia veľmi sviežo a "čisto". Presné zloženie všetkých ich produktov máte aj na ich stránke a dokonca vám jednotlivé ingrediencie vysvetlia a rozdelia do prírodných a do (bezpečných) syntetických. Síce som nikdy nebola zvyknutá na umývanie  sa mydlami, veľmi rýchlo sa na to dá zvyknúť. Človek má hneď krajší pocit, keď niečo nemusí vytláčať z plastovej tuby. Teda aspoň ja.

Druhú vec, ktorú som vyskúšala je šampón Trichomania. Ten sa oplatí kúpiť už len kvôli ten úžasnej kokosovej vôni, ktorá vám vôbec nebije do nosa. Je jemná, príjemná a rozvonia vám celú kúpeľňu. Na vlasoch je ten kokos cítiť tiež, ale vôbec tá vôňa nie je nijak silná. Vlasy mám na dotyk skutočne jemné a celý ten proces umývania je zábavný, keďže nikdy som si ešte vlasy neumývala niečim, čo nie je tekuté.

Som teda naozaj šťastná, že som mala možnosť vyskúšať tieto produkty a bol to  pre mňa jeden veľký zážitok. Možno zniem ako malé dieťa tešiace sa hračke, ale naozaj ma teší, že sa stále posúvam o krôčik ďalej.  Snažím sa hľadať produkty, ktoré mi nahradia tie staré. Mojím zámerom je teda žiť trochu jednoduchšie, hľadiac ako na seba tak aj na okolie.

5 komentárov

  1. Mňa strašne mrzí, že LUSH nie je aj na Slovensku, ale dúfam, že sa to čo najskôr zmení - lebo aj keď som už dvakrát LUSH navštívila (v Prahe a vo Viedni), bohužiaľ som si domov nič neodniesla, pretože už neostával čas na detailnejšie preskúmanie produktov a hľadanie niečoho, čo by sa mi páčilo a hodilo; rada by som určite niečo vyskúšala ❤
    BEE A CHANGE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hovorím len áno, áno, áno! Kozmetika, ktorá je prírodná, cruelty free a ešte k tomu bez obalu je win win! Len škoda, že za Lushom treba tak ďaleko cestovať. :(

    Svet Podľa Konvalinky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lush je super♥♥ vždy keď som napríklad vo Viedni, snažím sa nevynechať jeho návštevu. Rada by som vyškúšala aj nejaký šampón od nich. Verím, že bude dobrý.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bezobalové obchody jsou skvělé! My si mýdla a šampony vyrábíme doma sami, takže taky šetříme plastem, penězi a navíc víme, z čeho se mýdla skládají. :)
    ATUNAI

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lush je taký môj malý sen už niekoľko rokov, no ešte nikdy som nebola v ich obchode. Hoci som pred dvomi rokmi bola v Prahe a stála pred ním, nevošla som, doteraz neviem prečo.. :D No plánujem si urobiť výlet do Prahy, prípadne Viedne, takže možno čoskoro sa mi tento môj sen splní. Hoci český eshop dováža aj na Slovensko, príde mi to poštovné príliš drahé a zatiaľ som nenašla človeka, čo by si chcel objednať odtiaľ so mnou.. :D Navyše kamenné obchody majú aj tak svoje čaro a je lepšie keď produkty človek vidí a cíti naživo.. :)

    Veta, ktorá mi zmenila život / Facebooková stránka

    OdpovedaťOdstrániť