cleansing pads

Odličovacie tampóny používa snáď každá jedna žena. Využívame ich pri odlíčení makeupu, pri vyčistení pleti, pri oprave malých chybičiek pri nanášaní makeupu. Možno si ani neuvedomujeme, koľko tých tampónov skutočne využijeme. Ja osobne použijem pri odlíčení minimálne dve odličovacie tampóny. Ak do toho pripočítam aj moju mamku, sú to v priemere 4 odličovacie tampóny za deň. Z toho vyplýva, že takmer každý druhý týždeň je potrebné kúpiť nový balík odličovacích tampónov (pravdaže podľa toho, aký veľký balík to je). 

V poslednom čase mi to však prišlo úplne zbytočné, keď sa nájdu aj takéto úžasné alternatívy. Ja som túto našla na stránke pelishka.com, s ktorou som mimoriadne spokojná. Spočiatku som mala nejaké problémy s objednávkou a tak ich požiadala o pomoc. Reagovali rýchlo aj napriek tomu, že bol víkend, boli pozorní a veľmi milí. 

Tou alternatívou sú teda prateľné odličovacie tampóny. V jednom balení je ich 7, teda na každý jeden deň v týždni. Sú zo 100% organickej látky - 55% konope a 45% organické bavlnené rúno. Sú antialergické a vhodné na veľmi citlivú pokožku. A ako fungujú? Veľmi jednoducho. Nanesiete na tampón odličovacie mlieko alebo micelárnu vodu a odlíčite sa s ním rovnako ako s klasickým  odličovacím tampónom. Ja som ich ihneď po použití preprala rukou pod teplou vodou. Môžu byť však umývané a sušené pri akomkoľvek nastavení teploty. Ich životnosť však určite predĺžite tým, že ich nebudete umývať rôznymi pracími prostriedkami alebo bielidlami. 

Tieto odličovacie tampóny nájdete skutočne všade, v rôznych variantoch a farbách. Veľmi pekné farebné som našla napríklad aj na stránke sashe.sk. Dajú sa nájsť aj na iných slovenských stránkach, čím skutočne podporíte aj domácich predajcov. 

Po odskúšaní týchto odličovacích tampónov by som sa skutočne nevrátila späť k tým starým. Sú jemné, odlíčia vás tak, ako by ste od nich čakali a čo je najlepšie, sú reusable! 




3 komentáre

  1. Ja osobne som kedysi používala oveľa viac tampónov ako tie 2-4. No ako som dopotrebovala posledné balenie, ktoré som už mala kúpené, čakali ma doma 3 balenia tampónov od 2sis :) Sú naozaj fajn, hlavne to, že sú vyrobené z jednej strany kvázi z takého uterákového materiálu, tak pekne to "zoškriabe" makeup z pórov pri odličovaní. No na oči si pravdepodobne ešte zoženiem nejaké z materiálu ako sú aj tvoje.. :)
    Každopádne sú takéto zero waste tampóny strašne super, nemusím stresovať a riešiť či mám dostatok a či si nepotrebujem ísť kúpiť do obchodu nejaké ďalšie, proste ich len operiem a hotovo :)

    Veta, ktorá mi zmenila život / Facebooková stránka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som si tiež pôvodne chcela tieto tampóny objednať od pelishky, ale tým, že ich máme dostupné aj v obchodíkoch v Prešove, tak som nechcela zbytočne objednávať. A súhlasím je to super alternatíva, vďaka ktorej sa vieme zbaviť zbytočného odpadu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tiež sa už pohrávam s myšlienkou, že si ich kúpim. Našťastie u nás to nie je také hrozné, keďže napríklad ja používam len jeden, max 2 denne. Ale určite je toto lepšia eko alternatíva :)

    OdpovedaťOdstrániť